جستجو

دریافت نمایندگی ریبرند ارسال پیامک تبلیغاتی ، امکانات و افزونه های اس ام اس

در نمایندگی پنل اس ام اس دیجی تاپ شما میتوانید علاوه بر دریافت پنل پیامکی پیشرفته و جامع ، اپلیکیشن حرفه ای اندروید ، افزونه های پیامکی ، سایت ویژه خدمات پیامکی و … را به صورت ریبرند دریافت نمایید.

دریافت نمایندگی پنل اس ام اس چه مزایایی دارد؟

شما با دریافت نمایندگی ویژه دیجی تاپ در بخش پیامکی به خانواده قدرتمندترین و بزرگترین هلدینگ دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات هوشمند کشور می پیوندید و علاوه بر دریافت پنل پیامک با برند و دامنه اختصاصی خودتان ، یک سایت ویژه خدمات پیامکی با افزونه های رایگان و تخصصی و پشتیبانی ویژه متخصصان دیجی تاپ را دریافت خواهید کرد. در آمدزایی در نمایندگی پنل پیامکی بسیار پایدار و هوشمندانه خواهد بود و ما گام به گام در این مسیر در کنار شما خواهیم بود!

دیجی تاپ

فروش پنل پیامکی

یکی از منابع درآمدی در نمایندگی پنل پیامکی ، فروش بسته های عضویت یا پلن با قیمت دلخواه است و دیجی تاپ هیچ مبلغی بابت فروش این پلن ها از شما دریافت نخواهد کرد.

دیجی تاپ

درگاه پرداخت اختصاصی

نمایندگان پنل اس ام اس میتوانند پنل خود را به درگاه پرداخت اختصاصی زرین پال، ملت و پارسیان خود متصل نماید تا درآمدشان مستقیما به حساب خودشان واریز شود.

دیجی تاپ

اپلیکیشن پیشرفته پیامک

یکی از خدمات دیجی تاپ اس ام اس ،طراحی اپلیکیشن منحصر به فرد پیامکی می باشد که نماندگان میتوانند با دریافت آن قدرت خود را برای جذب مشتری بالا ببرند.

بیایید با هم چیزهای عالی خلق کنیم!

درباره ایده ، پروژه و یا کسب و کارتان به ما بگویید
فقط کافیست نام و نوع فعالیتتان را به شماره پیامکی زیر ارسال کنید
تا کارشناسان ما بلافاصله با شما تماس بگیرند!

‫0/5 ‫(0 نظر)
پیمایش به بالا
به کمک نیاز دارید؟ با ما در ارتباط باشید