ایده ، طراحی و مراحل راه اندازی یک استارتاپ موفق
دیجی تاپ با تیمی متخصص و ابزارهایی قدرتمند از ابتدا تا رسیدن به یک کسب و کار موفق در کنار شما خواهد بود. این که چگونه یک استارتاپ راه بی اندازیم؟ سوال مهمی است اما اینکه چگونه وارد شویم ، به ثبات برسیم و با چه ابزارهایی مسیر موفقیت را طی کنیم؟ شاید از آن هم مهم تر باشد.
ما برای راه اندازی یک استارت آپ موفق چطور به شما کمک میکنیم؟
با پیشرفت تکنولوژی و کوچ کسب و کارهای سنتی به سمت بازارهای دیجیتال ، بحث استارتاپ ها و کسب و کارهای آنلاین نیز بسیار داغ شده است.
راه اندازی یک استارتاپ مزیت های فراوانی دارد، اگر نگاهی به بازار و کسب و کارها بی اندازید متوجه خواهید شد که رقابت و گرایش به این حوزه تا چه حد افزایش یافته است.
شاید با خودتان فکر کنید که ایده من خیلی کوچک یا ناپخته است و یا اینکه قبلا مشابه آن اجرا شده و یا من توان اجرای آن را ندارم ، اصلا آیا موفق می شوم؟ این سوالات و یا بیشتر از آن در ذهن کسانی که علاقه دارند وارد این حوزه شوند و یا ایده ای در سر دارند پیش می آید.
باید گفت داشتن یک ایده خوب تازه ابتدای راه است اما نباید ترسید، کار را به کاردان بسپارید!
دیجی تاپ به عنوان قدرتمندترین هلدینگ طراح ، استراتژیست و مشاور در حوزه های دیجیتال مارکتینگ ، استارت آپ و تبلیغات هوشمند با تجربه و تخصص در کنار شما خواهد بود.
شما در دیجی تاپ به عنوان عضوی از یک خانواده بزرگ همواره مورد حمایت و پشتیبانی خواهید بود و تمام تلاش برای ارائه بالاترین کیفیت و کمترین هزینه برای شما انجام خواهد شد.

طرح و ایده
داشتن یک ایده خوب شرط اول شروع یک استارتاپ موفق است. طرح اولیه باید به روز و قابل اجرا باشد تا از دل آن یک ایده ناب بیرون بیاید. مشاوران ما در دیجی تاپ نشست های پرداخت و پژوهش ایده را پیش از شروع پروژه با شما خواهند داشت.

بیزینس پلن
داشتن یک بیزینس پلن قوی برای طراحی یک نقشه راه درست ، مدیریت سرمایه ، طراحی چک پوینت های مناسب و ... برای هر کسب و کاری لازم و ضروریست. متخصصان ما با تجربه و پژوهش بهترین پلن را با کمترین ریسک و بالاترین بهره وری خواهند نوشت.

طرح رشد و برندینگ
مجموعه هلدینگ دیجی تاپ با داشتن قوی ترین پنل ها و پلتفرم های تبلیغاتی و متخصصان دیجیتال مارکتینگ در حوزه تبلیغات هوشمند ، سوشال مارکتینگ ، برند سازی ، سئو ، مدیا و ... در کنار اعضای خانواده خود در دیجی تاپ خواهند بود.
آیا برای شما بهتر نیست کسب و کار خود را در یک هلدینگ با تمام ابزار و امکانات به رشد و موفقیت برسانید و از آزمون و خطا و مراجعه به چندین سایت و پنل جلوگیری کنید؟ پس دیجی تاپ میتواند انتخابی درست و مطمئن برای شما باشد!
مراحل راه اندازی یک استارت آپ موفق
مرحله اول
ایده خوب
داشتن یک ایده خوب، پردازش شده و ناب ، اولین گام برای راه اندازی کسب و کار شماست!
فراموش نکنید اگر یک ایده جدید و منحصر به فرد دارید آن را به ثبت برسانید.
مرحله دوم
تحقیق و تحلیل رقبا
برای اینکه بدانیم باید از چه دروازه و با چه استراتژی برای راه اندازی استارتاپ خود وارد شویم ، نیاز داریم تا در مورد ایده ، سوابق بازار و رقبای آن، تحقیق و تحلیل درستی داشته باشیم.
مرحله سوم
نوشتن بیزینس پلن
بیزینس پلن یا نقشه راه به ما کمک میکند تا مسیر درست را با چارچوب های محکم انتخاب کنیم. در بیزینس پلن شما میزان و مدیریت سرمایه ، نوع پلتفرم ، ابزارهای در دسترس ، نحوه اجرای پروژه و حتی زمانبندی درست و … را می نویسید.
مرحله چهارم
شروع اولیه پروژه
در این مرحله با توجه به بیزینس پلن طراحی شده ، شروع به طراحی و راه اندازی اولیه ابزارها و پلتفرم ها میکنیم و در این مسیر محصول و یا خدمت مورد نظر را به تعداد محدود و در یک پلتفرم اولیه ارائه میدهیم تا علاوه بر پیدا کردن نقاط ضعف و قوت ، شناخت بهتری نسبت به مارکت و جامعه هدف پیدا کنیم.
در این مرحله حتی میتوانید به فکر جذب سرمایه و یا سرمایه گذار و شریک نیز باشید.
مرحله پنجم
راه اندازی نهایی پروژه
در این زمان با توجه به اطلاعات لازم و نهایی ، شروع به پیاده سازی کامل استارتاپ و کسب و کار میکنیم و کار آغاز می شود.
مرحله ششم
تبلیغات و برند سازی
البته این مرحله کاملا به سلیقه صاحب کسب و کار بستگی دارد اما داشتن یک استراتژی قوی برای تبلیغات هوشمند و هدفمند و همچنین برندسازی، به رشد کسب و کار شما و سرعت موفقیت و رقابت شما در آن مارکت کمک میکند.